Conectorul Jack de pe MacBook-ul meu nu mai funcționează: ce să fac?

Conectorul Jack de pe MacBook-ul meu nu mai funcționează: ce să fac?

Deși conectorii de tip Jack sunt încă prezenți pe mai multe MacBook-uri, USB Type-C își manifestă dominația și va prelua locul în următorii ani. Apple a oferit industriei primul impuls, iar mulți producători i-au urmat exemplul.

Dacă observați o defecțiune la conectorul mufei de pe MacBook, iată câteva soluții utile pentru a rezolva problema.

Curățați conectorii mufei

Murdăria se poate acumula cu ușurință în conector și praful poate provoca defecțiuni grave. Astfel, conexiunea dintre căști și conectorul Jack poate fi perturbată.

Luați o lanternă și verificați vizual dispozitivul. Dacă observați o depunere semnificativă de praf, suflați în conector sau folosiți o mașină cu aer comprimat/respirator.

Dacă praful este îndesat în conector, utilizarea unui tampon de bumbac vă va permite să îl curățați cu ușurință (cu toate acestea, aveți grijă să nu frecați prea puternic, pentru a nu deteriora dispozitivul).

După curățare, nu ezitați să verificați din nou interiorul conectorilor. Dacă vi se pare impecabil, puteți conecta căștile.

O altă sursă a problemei poate fi umiditatea; în funcție de nivelul său în conectorul mufei, este posibil să provoace daune, cum ar fi bug-uri în funcția audio, blocarea căștilor, etc. În acest caz, va trebui să utilizați un uscător de păr lângă dispozitiv pentru a rezolva problema.

Asigurați-vă că MacBook-ul nu este conectat la alt dispozitiv prin Bluetooth

Când MacBook-ul este conectat la un difuzor sau un alt dispozitiv prin Bluetooth, intrarea de căști Jack se poate opri din funcțiune. Dacă conectați căștile la computer, acestea ar trebui să preia în mod automat. Totuși, acest lucru nu este întotdeauna cazul; o eroare sau o defecțiune poate preveni buna desfășurare a operației.

Un truc simplu pentru a regla problema este să verificați setările computerului pentru a vă asigura că nu este conectat la niciun alt dispozitiv prin Bluetooth. Dacă da, pur și simplu opriți Bluetooth-ul sau întrerupeți conexiunea pentru a rezolva problema.

Verificați setările audio

Reglarea necorespunzătoare a parametrilor audio poate fi originea problemei de conexiune cu mufa. Așa că nu uitați să verificați dacă sunetul nu a fost dat jos în meniul dispozitivului (cu un volum setat la minim, de exemplu, nu veți auzi nimic).

Pentru a face acest lucru, este necesar mai întâi să deconectați toate dispozitivele audio externe de la computer; apoi deconectați toate cablurile conectate la porturile audio de 3,5 mm, FireWire și USB și urmați pașii de mai jos:

    faceți clic pe „Preferințe sistem” din meniul Apple, apoi pe „Sunet”;


    selectați fereastra „Output”, apoi opțiunea „Difuzoare interne” (dacă aceasta din urmă nu este afișată în fila „Ieșire”, contactați un reparator profesionist iRestore) dacă volumul este setat pe fila „Mute”, dezactivați-l și faceți un test audio.

Dacă reglați setările audio în mod corect și problema persistă, țineți butonul de alimentare timp de câteva secunde și reporniți computerul; după aceea, efectuați din nou operațiunile.

De asemenea, asigurați-vă că MacOS-ul dvs. este actualizat.

Contactați un reparator profesionist

Dacă niciuna dintre operațiunile menționate mai sus nu rezolvă problema, este recomandabil să contactați un reparator profesionist; acesta are într-adevăr tehnici și mijloace pentru a vă aduce soluții eficiente.

iRestore este unul dintre reparatorii profesioniști din București care vă pot ajuta. Avem o echipă de tehnicieni care, după rezolvarea problemei, vă vor oferi sfaturi valoroase cu privire la modul de întreținere adecvată a perifericelor computerului.

Scris de: iRestore

No Comments

Post A Comment