iRestore îți repară iWatch-ul defect

Ecran stricat defectat apa

iRestore îți repară iWatch-ul defect

Care sunt simptomele unei baterii folosite și a unui ecran stricat?

Chiar dacă este renumit pentru soliditatea și robustețea sa, iWatch-ul nu este, din păcate, imun la accidente. La fel ca și computerele și smartphone-urile, acesta este afectat de șocuri, stropire de apă, murdărie, praf etc.

Simptomele unei baterii uzate

Dacă aveți probleme cu durata de viață a bateriei iWatch-ului dvs., mergeți la unul dintre centrele iRestore. Suntem certificați in înlocuirea bateriilor dispozitivelor dvs., într-un interval de timp cât mai curând posibil.

Problemele bateriei sunt de obicei următoarele:

• Apple Watch-ul se activează și se oprește singur;
• bateria dispozitivului este umflată în anumite locuri;
• bateria nu mai ține încărcarea corect (cu alte cuvinte, înseamnă că se descarcă în mai puțin de 24 de ore);
• încărcarea dispozitivului este foarte lentă;
• trebuie să vă reîncărcați iWatch-ul în mod regulat.

Simptomele unui ecran stricat

În ceea ce privește problemele cu sticla, iRestore vă înlocuiește accesoriul defect cu altul nou. Simptomele unui ecran deteriorat sunt:

• ecranul tactil este spart sau zgâriat;
• ecranul nu mai răspunde sau nu se mai aprinde;
• lumina de fundal este de proastă calitate;
• pe o zonă a sticlei apar linii multicolore sau puncte negre;
• anumite părți ale sticlei nu mai sunt tactile;
• ecranul dispozitivului rămâne alb sau negru.

iRestore repară iWatch-uri deteriorate

Dacă aveți o problemă cu iWatch-ul dvs., primul lucru de făcut este să îl reporniți. Pentru a face acest lucru, pur și simplu apăsați tasta laterală timp de câteva secunde și trageți glisorul de stingere. Pentru a porni dispozitivul din nou, țineți din nou tasta laterală până când apare logo-ul mărcii. Nu uitați să vă deconectați iWatch-ul de la priza electrică înainte de a efectua aceste operații.

Dezactivarea / reactivarea împerecherii este un alt truc pentru a rezolva anumite probleme întâmpinate pe un Apple Watch (rețineți că această operație va restabili dispozitivul la starea de fabricație). Pentru a face acest lucru, faceți clic pe „Setări> General> Resetare> Ștergeți tot conținutul și setările> Validare”.

Dacă niciuna dintre aceste manipulări nu poate rezolva defecțiunea, contactați profesioniștii iRestore. Indiferent de tipul problemei, suntem la dispoziția utilizatorilor oferindu-vă soluții eficiente și rapide. Avem cunoștințe și tehnici pentru a înlocui componentele defecte și a garanta un serviciu de calitate. În plus, vă vom oferi sfaturi utile cu privire la modul de întreținere a dispozitivelor.

Scris de: iRestore

No Comments

Post A Comment