IPhone-ul nu se mai încarcă: ce ar trebui să fac?

iphone-ul nu se incarca ce sa fac?

IPhone-ul nu se mai încarcă: ce ar trebui să fac?

Bateria iPhone-ului dvs. nu se încarcă în timp ce sunteți conectat la o sursă de alimentare?

IPhone-ul dvs. indică faptul că este încărcat, dar nivelul de încărcare nu se modifică?

Când se încarcă, un mesaj de alertă spune „Accesoriu neacceptat sau nu este certificat”?

Nu intrați în panică, există soluții foarte simple pentru a restabili o încărcare eficientă și optimă a iPhone-ului.

Sfat # 1: Verificați încărcătorul, precum și sursa de alimentare

Pentru iPhone 8 și versiuni ulterioare:


Cu aceste modele, vă puteți încărca dispozitivul fără fir, prin inducție. Pentru a face acest lucru, asigurați-vă că aveți adaptorul USB și cablul livrat împreună cu iPhone-ul. In caz contrar, luați un încărcător și un cablu compatibil cu dispozitivele Qi (aceste informații sunt specificate pe ambalaj).
Apoi urmați procedura de încărcare wireless: https://support.apple.com/ro-ro/HT208078

https://www.cyber-jay.fr/wp-content/uploads/2019/11/image004-3.jpg

Dacă aceasta nu funcționează, încercați să vă încărcați iPhone-ul cu un cablu conectându-l la o sursă de alimentare (priză de perete, computer, stație de încărcare etc.).
Dacă încărcarea nu funcționează, conectați dispozitivul la o altă sursă de alimentare. Și dacă problema nu este sursa de alimentare, cablul sau încărcătorul este probabil defect.

Dacă primiți alerta „Accesoriu neacceptat sau necertificat”, utilizați un încărcător de înlocuire compatibil cu Apple.

Pentru toate celelalte modele de iPhone (iPhone 7 Plus, i Phone 7 și versiuni anterioare)

Conectați-vă iPhone-ul la o sursă de alimentare la alegere:
Prin conectarea cablului de încărcare USB la un adaptor de curent alternativ și adaptorul la o priză de perete.
Conectând cablul de încărcare la unul dintre porturile USB (USB 2.0 sau USB 3.0) de pe computer.

Prin conectarea cablului într-un hub USB sau alte accesorii compatibile pentru dispozitivele Apple alimentate.
Dacă încărcarea nu funcționează, încercați să conectați dispozitivul la o altă sursă de alimentare.
Și dacă problema nu este cu sursa de alimentare, cablul sau încărcătorul este probabil să fie defect.

Dacă primiți alerta „Accesoriu neacceptat sau necertificat”, utilizați un încărcător de înlocuire compatibil cu Apple.

Sfat 2: Verificați starea conectorului Lightning


Un conector Lightning murdar poate provoca un contact fals cu încărcătorul.

Avertisment: portul Lightning este o componentă fragilă, în caz de murdărie din interior, poate fi mai bine să contactați un tehnician IRestore pentru a efectua o curățare rapidă și eficientă.

Sfat # 3: Forțați repornirea dispozitivului

https://www.cyber-jay.fr/wp-content/uploads/2019/11/image010-1.jpg

O simplă repornire poate fi uneori suficientă pentru a restabili funcția de reîncărcare a dispozitivului. Modul de a reporni un iPhone variază în funcție de model.
Pentru modelele iPhone X, XS și XR cu Face ID:

Apăsați butonul de creștere a volumului, apoi apăsați butonul de reducere a volumului.
Apăsați și mențineți apăsat ON / OF până când apare mărul.

Pentru modelele iPhone 8 și versiuni superioare:

Apăsați butonul de creștere a volumului, apoi apăsați butonul de reducere a volumului.
Apăsați și mențineți apăsat butonul lateral până când apare mărul.

Pentru modelele iPhone 7 și iPhone 7 Plus:

Apăsați și mențineți apăsat butonul lateral (sau de sus) și butonul de reducere a volumului simultan, până când apare mărul.

Pentru iPhone 6 S și modele anterioare:

Apăsați și mențineți apăsat butonul lateral (sau de sus) și butonul principal simultan, până când apare mărul.

Dacă nu puteți reporni iPhone-ul, accesați articolul „iPhone-ul nu se mai aprinde: ce să fac? “.

Când iPhone-ul dvs. a fost repornit, încărcați-l din nou timp de 30 de minute.

Dacă nimic nu va ajutat și celelalte metode nu au reușit, vă sfătuim să vă aduceți dispozitivul la unul dintre centrele noastre de reparații iRestore. Nu este nevoie de o programare, un tehnician va stabili un diagnostic rapid și se va îngriji de repararea iPhone-ului cât mai curând posibil.


Sfat # 4: Dacă bateria se încălzește, așezați dispozitivul într-o locație rece

Este normal ca dispozitivul să se încălzească ușor la încărcare. Cu toate acestea, dacă vedeți că este prea cald, software-ul poate limita încărcarea la 80% pentru a economisi bateria. În acest caz, puneți dispozitivul într-un loc mai răcoros și reluați încărcarea. În principiu, ar trebui să se termine corect.


Sfat 5: Găsiți funcția „Reîncărcare optimă a bateriei” de pe iOS 13

Această caracteristică îți prelungește durata de viață a bateriei și folosește învățarea automatizată pentru a-ți cunoaște rutina de încărcare, astfel încât telefonul să aștepte să-l folosești pentru a încărca mai mult de 80%.

Această funcție este activată în timpul actualizării software-ului.


Dacă observați că iPhone-ul dvs. este adesea încărcat doar parțial (când îl încărcați noaptea, de exemplu)

Accesați „Setări”.
Selectați „baterie”, apoi „starea bateriei” și, în final, dezactivați opțiunea „Reîncărcare a bateriei optimizate”.

https://www.cyber-jay.fr/wp-content/uploads/2019/11/image012-1.jpg

Dacă doriți să accelerați reîncărcare optimă a bateriei

Dacă funcția „Reîncărcare optimă a bateriei” este activă, pe ecranul de blocare va apărea o notificare pentru a vă anunța când se va finaliza încărcarea.

Dacă doriți să accelerați încărcarea, atingeți și mențineți apăsat notificarea până când apare butonul „Reîncărcare acum”. Selectați-l și terminați încărcarea telefonului.

https://www.cyber-jay.fr/wp-content/uploads/2019/11/image014.jpg

Scris de: Irestore

No Comments

Post A Comment